basikal solo zahariz

Rancangan dokumentarimajalah terbaik â dengan. Memang jiwa aku lebih kepada tourslow berbanding laju walaupun aku ride moto macam pelesit jugak la dalam bandar.


Tips Tingkatkan Average Speed Jangan Sampai Pancit Youtube

FEBRUARY 2021 Prologue.

. 30122019 dengan basikal aku menjelajah. Im a fan of yours since I started watching your 2nd season of dgn basikal aku menjelajah. Posted on February 3 2017 By Zahariz in Slovenia 2017 20 Comments.

All footages were taken by Zahariz on this one man expedition. Dengan basikal aku menjelajah season 2 is a travelogue documentary. Dengan Basikal Aku Menjelajah S1E6 - Arctic Circle and Aurora Borealis.

First try on my new drone DJI Phantom 4 Professional filming the frozen waterfall of Perichnik in Northwest Slovenia closed to Austrian border. DENGAN BASIKAL AKU MENJELAJAH kini telah berjaya disiarkan selama 3 musim siaran. Im a Malaysian adventurer photographer and filmmaker.

Bermula saat tekadnya mahu keluar dari zon selesa dia memulakan kehidupan berbasikal di jalanan dan melihat dunia. Beliau mengakhiri perjalanannya di Kyrgyzstan sebuah negara kecil yang indah di pergunungan di. Dengan basikal aku menjelajah 12 tv alhijrah media internet video on demand.

Nana Unique Halal Shurah Pewarna Rambut Ekstrak Inai Pelindung Uv Shopee Malaysia. So penunggang basikal solo yang pusing dunia macam Zahariz Armin Arsyad atau kawan kenalan Kresma sendiri Nasrullah Ezanee sentiasa inspire aku untuk masukkan bicycle touring dalam wishlist things-to-do before you die. Sejak pulang ke Malaysia dari France saya menyimpan sebuah peta dunia yang direnung saban hari menyusun perjalanan kembara seluruh dunia berseorangan.

Dengan Basikal Aku Menjelajah Season 2 is a travelogue documentary on Zaharizs journey hauling his bicycle traveling slowly from Mongolia to Kyrgyzstan through China. Its been quite a while since the last time I flew my drone after my previous drone crashed in the Himalayas. Dengan basikal aku menjelajah yang dihasilkannya seorang diri.

Bumi misteri finnish lapland malay with english subtitles i spent a few. I try to share my experience and thoughts through. Pada musim pertama Zahariz berjaya mengembara melalui Dataran Tinggi Tibet Himalaya Gurun Taklamakan Tian Shan dan Pergunungan Pamir di Asia Tengah.

Pernah rasa nak jadi Nomad juga. 21 perkara menarik belakang tabir dikongsikan oleh zahariz khuzaimah di rlt nomad guru. Pengembaraan bermula malay with english subtitlesmy first 30 minutes show documentary.

All footages were taken by Zahariz on this one man expedition. Pernah Sertai Kumpulan Rock Kini Wanita Ini Jadi Pengembara Solo Tegar. The Star Malaysia - Star2.

Dengan basikal aku menjelajah zahariz khuzaimah cyclist story. Dengan basikal aku menjelajah musim 4 mendaki ke bumbung dunia sensasi selebriti. So penunggang basikal solo yang pusing dunia macam zahariz armin arsyad atau kawan kenalan kresma sendiri nasrullah ezanee sentiasa inspire aku untuk.

Dengan basikal aku menjelajah yang dihasilkannya seorang diri. Mendaki ke bumbung duniadengan basikal aku menjelajah musim 4. SINCE the start of the Covid-19 pandemic TV personality and globe trekker Zahariz Khuzaimah hasnt been able to visit exotic destinations and produce travelogues for travelhungry Malaysians.

Dengan basikal aku menjelajahsebuah dokumentari oleh zahariz khuzaimah pasti menarik perhatian bagi sesiapa sahaja peminat dunia. Zahariz pemuda melayu yang hidup nomad berbasikal mengembara dunia. Im really inspired by your solo travel.

Kembara solo benua asia zahariz idola anak muda. â Kinanah Bin Khuzaimah Bani Qaidar Catatan-catatan. Dengan basikal aku menjelajah zahariz khuzaimah cyclist story.

I travel around the world slowly mostly using bicycle and live the nomadic way of life. Zahariz telah mengayuh basikal sejauh lebih 14000 kilometer merentasi china. Check out our new promo video Dengan Basikal Aku Menjelajah for the year 2012.

Zahariz turut berkongsi video pertama yang beliau hasilkan sewaktu membentang proposal untuk TV Al-Hijrah. Panduan penganjuran atau menghadiri majlis musim virus covid 19. Dengan Basikal Aku Menjelajah With a Bicycle I Explore is a travelogue style documentary on Zaharizs experiences traveling and exploring the world.

The documentary will soon be on air on TV AlHijrah a local Malaysian TV. Berikut saya kongsikan 21 perkara menarik yang dikongsikan oleh Zahariz Khuzaimah traveller yang terkenal dengan siri Dengan Basikal Aku Menjelajah di siri RLT4 tersebut. Taking his time alone on a bicycle its a one mans journey to the unknown.

With the parts of the world that we rarely seen Its just amazing. Video gegar-gegar tapi berjaya impress pengurusan stesen TV ini. Inspiring and especially because it was a one man expedition much like mine.

Dengan basikal aku menjelajah bersama zahariz khuzaimah dan hos. So penunggang basikal solo yang pusing dunia macam Zahariz Armin Arsyad atau kawan kenalan Kresma sendiri Nasrullah Ezanee sentiasa inspire aku untuk masukkan bicycle touring dalam wishlist things. Kembara solo benua asia zahariz idola anak muda youtube.

Nora perjelas gosip. Dengan Basikal Aku Menjelajah Zahariz. Zahariz khuzaimah dan isteri.

Cuma saya tak fikir waktu itu nak gunakan basikal. Be sure to check out. Sekali dia cerita pasal Zahariz ni.

Zahariz khuzaimah secara solo merentasi benua asing yang sangat. This documentary is presented in the Malay language as Zahariz can best express his emotions through his mother. 565мм с дрип типом коннектор.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Continue reading Hobi Baru. There were no cameraman or production crew involved.

Impian yang dilakukan oleh Zahariz ini pernha menjadi impian saya ketika belum berkahwin dulu. Posted July 27 2021 by July 27 2021 by.


Mmmm Last Post Diary Of A Traveller


Dengan Basikal Aku Menjelajah Trailer 2012


10 Berbasikal Ke Gurun Taklamakan Bersama Nancy Youtube


Cycling Around The World Solo Female Cyclist Youtube


Dengan Basikal Aku Menjelajah S1e1 Cycling In Iceland Summer Youtube


Bikepacking 5 Hari Ini Persiapan Aku Youtube


Dengan Basikal Aku Menjelajah Season 3 Behind The Scene Youtube


Two Wheels And A Strong Will


Dengan Basikal Aku Menjelajah Season 3 Behind The Scene Youtube


Touring Bike Terbaik Marin Four Corners Touring Bike Customs Rare Touring Bike Offroad 20 Kg Youtube


Mmmm Last Post Diary Of A Traveller


Bicycle Touring To Melaka Malaysia Lari Dari Rumah Youtube


Moving From Grass To Grass Water To Water Diary Of A Traveller


Mmmm Last Post Diary Of A Traveller


Living Life In The Fast Lane One Motorbike The World Zafigo


1951 49cc Power Pak Engine Fitted To Early Sinclair Goddard Bicycle


The Road Less Travelled Expatgo


The Road Less Travelled Expatgo


Zahariz Khuzaimah Zaharizk Twitter

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel